Jump to content

Dags att lacka?


Eddy

Recommended Posts

Hej jag lämnade in min 7a på lack för två veckorsen.Jag hade ritat en skiss åt han som skulle hålla i sprutan (en gammal klass kompis som jag inte träffat pä 15år)Den skulle va röd vit o blå och det sulle vara Rovers färger.När jag kom för att hämta bilen var den grön vit o röd :o Han gjort en egen skiss som han tyckte va bättre utan att fråga först, :twisted: men erbjöd sig att göra om i fall jag var missnöjd.Jag fick en mindre chock när jag först såg bilen men jag behöll den som han hade lackat den då den vart jävligt bra :thumbup: I bland kan det vara bra med tinner skadade målare.

Link to comment
Share on other sites

Hej jag lämnade in min 7a på lack för två veckorsen.Jag hade ritat en skiss åt han som skulle hålla i sprutan (en gammal klass kompis som jag inte träffat pä 15år)Den skulle va röd vit o blå och det sulle vara Rovers färger.När jag kom för att hämta bilen var den grön vit o röd :o Han gjort en egen skiss som han tyckte va bättre utan att fråga först, :twisted: men erbjöd sig att göra om i fall jag var missnöjd.Jag fick en mindre chock när jag först såg bilen men jag behöll den som han hade lackat den då den vart jävligt bra :thumbup: I bland kan det vara bra med tinner skadade målare.

Jag har en likadan "kompis" men han tatuerade mig :blink:

det bidde en fisk istället för drake

det bidde en röd istället för en blå

det bidde grönt vatten istället för grått

men det bidde ganska bra ändå :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Jag har en likadan "kompis" men han tatuerade mig :blink:

det bidde en fisk istället för drake

det bidde en röd istället för en blå

det bidde grönt vatten istället för grått

men det bidde ganska bra ändå :whistling:

och det på en tatuering Olla !!!!

Det låter som ett bra tilfälle för en rejäl omgång stryk i mina öron..... :icon_blink:

det måste ha blivit jäkligt bra fisk då....

Link to comment
Share on other sites

lugn å fin nu...

den blev bra, för han gjorde en likadan på hela sin rygg så han hade nog mig som testkanin :blink:

jag har ingen bild för jag har inte lyckats bli fotograferad i "slitz" ännu men den kommer kanske :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
den blev bra, för han gjorde en likadan på hela sin rygg så han hade nog mig som testkanin

Hur tusan bär man sig åt för att tatuera sin egen rygg???? Det skulle jag vilja se..... :wohow: :wohow: :wohow:

(Eller hade han kanske hjälp av en kompis? :whistling: )

Link to comment
Share on other sites

Tjena jag har inte betalat än men jag skulle betala vad jag själv tyckte det var värt,eventuellt så ska han som lackade bygga en bil så det blir säkert någon form av arbets byte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...