Eddy Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Här är en bra länk där man kan hitta färgnr. på en j***a massa bilmodeller. http://www.autocolorlibrary.com Hoppas att det funkar med länken. :icon_oops: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Hej jag lämnade in min 7a på lack för två veckorsen.Jag hade ritat en skiss åt han som skulle hålla i sprutan (en gammal klass kompis som jag inte träffat pä 15år)Den skulle va röd vit o blå och det sulle vara Rovers färger.När jag kom för att hämta bilen var den grön vit o röd :o Han gjort en egen skiss som han tyckte va bättre utan att fråga först, :twisted: men erbjöd sig att göra om i fall jag var missnöjd.Jag fick en mindre chock när jag först såg bilen men jag behöll den som han hade lackat den då den vart jävligt bra :thumbup: I bland kan det vara bra med tinner skadade målare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 En bild finns kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Jag ska fixa bild så fort jar monterat ihop bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Hej jag lämnade in min 7a på lack för två veckorsen.Jag hade ritat en skiss åt han som skulle hålla i sprutan (en gammal klass kompis som jag inte träffat pä 15år)Den skulle va röd vit o blå och det sulle vara Rovers färger.När jag kom för att hämta bilen var den grön vit o röd :o Han gjort en egen skiss som han tyckte va bättre utan att fråga först, :twisted: men erbjöd sig att göra om i fall jag var missnöjd.Jag fick en mindre chock när jag först såg bilen men jag behöll den som han hade lackat den då den vart jävligt bra :thumbup: I bland kan det vara bra med tinner skadade målare. Jag har en likadan "kompis" men han tatuerade mig :blink: det bidde en fisk istället för drake det bidde en röd istället för en blå det bidde grönt vatten istället för grått men det bidde ganska bra ändå :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Jag har en likadan "kompis" men han tatuerade mig :blink: det bidde en fisk istället för drake det bidde en röd istället för en blå det bidde grönt vatten istället för grått men det bidde ganska bra ändå :whistling: och det på en tatuering Olla !!!! Det låter som ett bra tilfälle för en rejäl omgång stryk i mina öron..... :icon_blink: det måste ha blivit jäkligt bra fisk då.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 lugn å fin nu... den blev bra, för han gjorde en likadan på hela sin rygg så han hade nog mig som testkanin :blink: jag har ingen bild för jag har inte lyckats bli fotograferad i "slitz" ännu men den kommer kanske :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 den blev bra, för han gjorde en likadan på hela sin rygg så han hade nog mig som testkanin Hur tusan bär man sig åt för att tatuera sin egen rygg???? Det skulle jag vilja se..... :wohow: :wohow: :wohow: (Eller hade han kanske hjälp av en kompis? :whistling: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 bild Det där verkar bli snyggt Anton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 bild Det där verkar bli snyggt Anton Håller med! Gillar verkligen att noskon och huv sitter ihop, blir till att fundera ordentligt på detta när det blir dags :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Blir nästan en flip-front Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 bild Jag tycker det blev skitbra ! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krister Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Hej Himla snyggt !! :thumbup: Törs man fråga vad lacken kostade inkl färg..?? Ja det törs jag. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Tjena jag har inte betalat än men jag skulle betala vad jag själv tyckte det var värt,eventuellt så ska han som lackade bygga en bil så det blir säkert någon form av arbets byte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Kan bara hålla med föregående talare, snyggt :thumbup: PACMAN: Kompis.. annars hade jag oxå velat se det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts