Jocke E Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Hurra hurra hurra :toot: :toot: :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Ja grattis till både henrik å Megablade som oxså fyller år idag.. :thumbup: :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Grattis ! :icon_bach: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Ja må han leva :whistling: Ja må han leva :whistling: Ja må han leva uti........o.s.v. :toot: :toot: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Ja grattis på er.... :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Tackar tackar :D Teori på måndag så nu sitter man och råpluggar.. typ. Uppkörning: innan årets slut, jag vill inte ha prövotid på 5 år, vore ju katastrof om man körde "lite för fort" när man är 21 och rejsar Super Seven :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted November 13, 2004 Author Share Posted November 13, 2004 jag vill inte ha prövotid på 5 år Öh, är det nya roliga regler???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 grattis både henrik och Megablade :toot: :toot: :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Tackar tackar :DTeori på måndag så nu sitter man och råpluggar.. typ. Uppkörning: innan årets slut, jag vill inte ha prövotid på 5 år, vore ju katastrof om man körde "lite för fort" när man är 21 och rejsar Super Seven :thumbup: Ryck ur ett par tändkablar! ;) i 5 år :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 jag vill inte ha prövotid på 5 år Öh, är det nya roliga regler???? Jepp, nya o-roliga regler, jag som hade tänkt att ta det lite lugnt med kortet och vänta till sommarsäsongen, men sen så nämnde en polare det där med att prövningstiden blir 5 efter nyår. Då blev det eld i baken... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoA Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Grattis pojkar........ Coolt att bygga Seven innan du har körkort Henrik......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 (edited) Grattis pojkar........ Coolt att bygga Seven innan du har körkort Henrik......... De andra tyckte jag bara var dum, så jag tryckte upp en tröja för att slå tillbaka: Hämnden När jag började projektet hade jag inte ens börjat övningsköra och nu är det (enligt min klocka) ganska precis 18 år sedan jag föddes kl 23:45 Edit: la in bilden på "hämden" ;) Edited November 13, 2004 by Henrik Nilsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Den tröjan tycker jag om.... Häftig :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 Grattis i efterskott! Och tröjan... :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts