Jocke E Posted November 2, 2004 Posted November 2, 2004 (edited) Första racet i tunneln. Mest Pokemonbilar men lite kul ändå..... http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&t...threadid=186835 Edit... Ta ner Mov filen, Mpg fick jag aldrig snurr på. Edited November 2, 2004 by Zaphod Quote
Henrik Nilsson Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 (edited) Jovars, det var väll hyffsat... såg dock inga Sevens :( och så var det lite jobbigt att det var filmat ifrån baksätet.. Pokémon bilar? Jag tyckte jag såg massa VW Passat och Golfar etc. men det var ju de som blev omkörda ;) Edit: Jocke, du "gillar" ju Pokémon, TV4 på söndagar kl 08.35 Gotta catch 'em all :twisted: Edited November 4, 2004 by Henrik Nilsson Quote
Superswift Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 Såg inte ut att gå så fort heller tyckte jag. Tunneln är ganska rak och enkel att köra så ska man lägga ut en film så får man åtminstone drifta genom hela tunneln..... Quote
Guest Guest Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 jag var ute på en tur med min Dala7 igår, fantastisk tunnel, en perfekt raka från danvikstull till årsta, Superswift vad säger du, du har en bullitcam till din kamera så varför inte en liten film, ingen behöver veta vem som körde. :whistling: Quote
Henrik Nilsson Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 Såg inte ut att gå så fort heller tyckte jag. Tunneln är ganska rak och enkel att köra så ska man lägga ut en film så får man åtminstone drifta genom hela tunneln..... Blir kanske svårt att drifta med så många raksträckor... i alla fall om man ska drifta igenom hela tunneln... Quote
Recommended Posts