Gripenland Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Attans att jag missade de flesta av er hos Motorjournalen igår. Jag fick i alla träffa Acke och en herre som jag missade namnet på men som bygger med R1 motor. Vem var vem? Jag är i snubben i vit tröja och väst mitt i bilden och Acke står till vänter bakom mig i keps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Vilken bild? ;) Träffade också Acke (tack för leveransen!) men missade de andra Se7en-byggarna... Jag är/var den smala orakade killen (både huvudet och hakan är i stort behov :whip: ) i baby-blå huvatröja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted October 29, 2004 Author Share Posted October 29, 2004 Hmmm :icon_blink: Vart försvann bilden??!! Jag provar igen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Och vem, är damen !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 >>Gripenland Har ringat in mig själv på denna bilden! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Ähh... bilden ramlade bort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted October 29, 2004 Author Share Posted October 29, 2004 :D du gjorde samma miss som jag :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Killen me R1 skall vara BoA om ja kopplade rätt... ( tyckte han bröt lite på engelska ?? :icon_oops: ) å här e bild på mig å Gripenland med namnskyltar.... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Stopp å belägg Vad är nu detta som man förmodligen missat? Förklaring krävs :icon_angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Har du missat att Rejsa.nu var inbjudna till Motorjournalens redaktion av självaste Peter Sundfeldt? Då är det bara ett bevis för att du slarvat med dina Rejsa-besök! :whip: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 :icon_sorry: det var ett tag sedan man var därinne..... kilar dit på en gång Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoA Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Killen me R1 skall vara BoA om ja kopplade rätt... ( tyckte han bröt lite på engelska ?? :icon_oops: )å här e bild på mig å Gripenland med namnskyltar.... :) Ha ha ha ha. :icon_oops: Det stämmer nog bra att jag brytar på engelska....... (förste gången jag har hört den version, vanligtvis tror folk jag är Norsk :icon_angry: ) Jag är DANSK. Vilket förhåbningsvis oxå förklarar varför jag stavar som f** på svenska.......... Hi hi Men tack till alla som var där, trevligt att se er. PS: Gripenland, hur får du egentligen plats i en Seven :lol: trodde inte du var 3 meter 18....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted October 29, 2004 Author Share Posted October 29, 2004 PS: Gripenland, hur får du egentligen plats i en Seven :lol: trodde inte du var 3 meter 18....... :D :D Inga problem att få plats! Jag bara provsatt alla kit som fanns på marknaden innan jag bestämde att det fick bli en Dax. Luego har visst en bamse Seven men Daxen funkar för mig :prop: :wohow: ...och ska jag vara ärlig tyckte jag mig höra en svag TYSK brytning hos dig BoA :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoA Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 (edited) ...och ska jag vara ärlig tyckte jag mig höra en svag TYSK brytning hos dig BoA :icon_oops: :icon_angry: :icon_angry: :whip: Ich kan auch Deutch sprechen...... :lol: Edited October 29, 2004 by BoA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted October 30, 2004 Share Posted October 30, 2004 (edited) Och vem, är damen !!!!! Hon sitter redan i någons knä.... ;) Synd att man inte kunde vara närvarande. Verkade ha varit skoj. http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=14245 Edited October 30, 2004 by Superswift Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wackt Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Ja det var en kul kväll ! Synd att man först i efterhand fattade att det var en massa sevenbyggare där ! Ser ni mig någon annan gång så är det bara att komma fram och hälsa ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Håller med! Nästa gång det är en liknande tillställning får någon höja rösten och fråga om det är fler från Locost-forumet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Jo, Friberg, Gripenland och BoA såg jag allt, men att du var där PerWackt missa jag helt... :icon_oops: iof var det en massa folk så ja får skylla på det.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts