gka Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 Hej! Jag har en del begagnade Caterhamdelar jag troligen aldrig behöver. Säljer det gärna i en klump till någon som har eller vill bygga en Caterhamklon. Spindlar/uprights kompletta med nav, skivor och ok. Bärarmar fram, standard smal spårvidd från 2003 och dito krängningshämmare. Stötdämpare Bilstein fram och bak till 2003 dedion. Fram har inga fjädrar, bak är komplett med progressiva fjädrar. En hållare till framskärm. Ett par nya övre spindelleder. Ett par nya blinkershållare fram. Har inga bilder i skrivande stund, men fixar det vid intresse. Skickas ej, hämtas i närheten av Karlskrona. Ring eller smsa 0733-492025 Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus C Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 Hej Jag är intresserad, har skickat dig ett pm. Mvh Marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts