nickezix Posted May 10, 2021 Share Posted May 10, 2021 Weber Dcoe 45 TPS sökes. eller vart man kan köpa en sådan i Sverige. Tack på förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted May 11, 2021 Share Posted May 11, 2021 Kolla hos KG / Bengt Metz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickezix Posted May 11, 2021 Author Share Posted May 11, 2021 Jag beställde ifrån Fast road cars i England. Jag kollade med Sellholm, Misab, Trendab och KG, men bara på hemsidan, å där verkar det inte finnas iallafall. Tänkte att man skulle slippa att köpa ifrån England men tji fick jag. Verkar inte vara så många som använder Weber45 och elektronisk tändning där ut😝 Är inte det, det senaste😆 Ja, iallafall är det ju hardcore rått med Weber45!!! Nu är den beställd iallafall. Tack Bengt för tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted May 28, 2021 Share Posted May 28, 2021 Hej Har en massa munstycken, hallsringar, bra trattar till Weber 45or / Bengt Metz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts