Per Landfors Posted January 2, 2021 Share Posted January 2, 2021 (edited) Hej! Säljer en rostfri ljuddämpare (6" och 50 cm) som suttit på min Westfield inklusive böjen efter dämparen och upphängningen. Den är köpt från Raka Rör och är i bra skick. Har använts under ca 500 mil. Tänker min 1000 kr. Edited September 2, 2021 by Per Landfors Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Landfors Posted March 27, 2021 Author Share Posted March 27, 2021 Bump Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Landfors Posted August 10, 2021 Author Share Posted August 10, 2021 Nytt pris: 500 kr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 16, 2021 Share Posted August 16, 2021 Var finns den?Skickat från min SM-G986B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 31, 2021 Share Posted August 31, 2021 Jag kan vara intresserad men var finns den i Sverige?Skickat från min SM-G986B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Landfors Posted September 2, 2021 Author Share Posted September 2, 2021 Hej! Hemskt ledsen att jag inte tagit ner denna annons och att jag inte sett att det fanns ett svar. Det har visat sig att min bil inte riktigt når ljudkraven på Knutstorp så tyvärr måste ljuddämparen användas igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 2, 2021 Share Posted September 2, 2021 Ok då vet jag.Skickat från min SM-G986B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts