-Daniel- Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 (edited) Hittade detta kit på en japansk sida. Bör ju inte kosta allt för mycket i färdigt skick :D :D Lotus 7 kit Lycka till och akta fingrarna :D Hälsn/Daniel Edited October 20, 2004 by -Daniel- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leto Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Tackar för länken! :thumbup: Har ingen färgskrivare så det får bli "silver och svart" för min del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 ahhh....dessa japaner nånstans har jag en länk till en MC som skulle kunna vikas till oxå...*letar* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Daniel- Posted October 20, 2004 Author Share Posted October 20, 2004 Det finns en fruktansvärd massa byggen "därute", det var kanske dessa motorcyklar du tänkte på. Inte det lättaste, ett par hundra smådetaljer :blink: En bra startsida, tyvärr på japanska (det är tydligen mest japaner som viker papper :) ) 3D papermodels Hälsn/Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Fan va coolt :-) Lite som lekis med papper och klister istället för popnittång och WD40 :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 22, 2004 Share Posted October 22, 2004 Det finns en fruktansvärd massa byggen "därute",det var kanske dessa motorcyklar du tänkte på. Inte det lättaste, ett par hundra smådetaljer :blink: Hälsn/Daniel Jepp den var det, fast jag hade den på engelska http://www.yamaha-motor.co.jp/global/enter...raft/index.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted October 22, 2004 Share Posted October 22, 2004 Det bästa av allt är att delarna ligger i öppna PDFer så jag plockar bara upp dem i Illustrator så kan jag byta färger så det stämmer med min egen bil. Borde kunna ändra intrumentering etc. Återstår att se om jag kan rita av mina Compomotive fälgar också... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 22, 2004 Share Posted October 22, 2004 ja jobbar 28-timmars pass idag.. gissa vad jag skall göra ?? :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 22, 2004 Share Posted October 22, 2004 ja jobbar 28-timmars pass idag.. gissa vad jag skall göra ?? :wohow: inte illa...min dag har bara 24 timmar *s* jag har börjat klippa ... å det tar tid :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts