Baloo Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Hoppas det går bra att göra lite reklam för ett evenemang som inte bara är till för locost :prop: ---------------------------------------------------------------------------------------- Tanka bilen, ta på dig hjälmen och leta upp rattmuffen för nu är det dax för lite sväng-sväng igen :lol: Nu på söndag (24-10-04) kl 12.30-ca17 är det dax för ännu ett Blackstage på Rädden (Vägbeskrivning). Startavgiften är endast 100 svenska riksdaler! Glöm inte att ta med hjälm och handskar! Vi ska försöka fixa så det finns något ätbart och kaffe till försäljning. Sprid gärna detta till några märkesforum mm :D Ses på söndag Mvh Johan "Baloo" Nihleen och de andra funkisarna. 0708-202404 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Tanka bilen, ta på dig hjälmen och leta upp rattmuffen för nu är det dax för lite sväng-sväng igen :lol: Men kör inte dom bara rakt fram? :huh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJUAN Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Tanka bilen, ta på dig hjälmen och leta upp rattmuffen för nu är det dax för lite sväng-sväng igen :lol: Men kör inte dom bara rakt fram? :huh: Tänker du inte på Blackrace ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 jepps.. BlackRace = rattlåsracing BlackStage= sväng-sväng.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Jag ska dit :) och är liiite sugen på att köra en sväng med min -58 Bubbla. Undra om jag skulle komma sist :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts