bemeco Posted November 2, 2020 Share Posted November 2, 2020 (edited) Vindruta till Caterham - Lotus S3 Komplett med sidorna som man fäster den me på Scuttelen (eller vad det heter) En ny gräver STORT hål i börsen säkert upp mot £651 från England plus frakt På min är glaset spräckt pga en rallykrossförare på Sturup En bilglasmästare fixar lätt ett nytt glas då det är slätt Pris 2500kr eller ett himskt bra bud, frakten står du för själv / Bengt Metz fd Caterham SNO766 Edited November 6, 2020 by bemeco Såld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Krondahl Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Hej Jag är intresserad av vindrutan. Skulle du vilja ringa mig på 072-9868852 MVH Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted November 6, 2020 Author Share Posted November 6, 2020 Såld till Eastfild ägare, passade kanon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts