SJUAN Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Såg att dom fått in coola cromade backpeglar på Biltema 129:- st Så jag högg två i bara farten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJUAN Posted October 15, 2004 Author Share Posted October 15, 2004 Huppsan blev nåt knas när jag skulle skicka ,kanske nån kan hjälpa att ta bort några ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Menar du denna: I så fall håller jag med! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Påminn mig inte om dessa :icon_angry: :icon_angry: Jag beställde såna från England ett antal kronor dyrare som jag fick hem. 2 dgr senare damp Biltema katalogen ner i brevlådan och dessa var på dom första sidorna *argh* :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJUAN Posted October 15, 2004 Author Share Posted October 15, 2004 Japp dom e det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJUAN Posted October 15, 2004 Author Share Posted October 15, 2004 Påminn mig inte om dessa :icon_angry: :icon_angry: Jag beställde såna från England ett antal kronor dyrare som jag fick hem. 2 dgr senare damp Biltema katalogen ner i brevlådan och dessa var på dom första sidorna *argh* :( Typiskt :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liftarn Posted October 17, 2004 Share Posted October 17, 2004 Ser iofs mer ut som US custom än brittisk classiker, men visst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Köpte dessa speglar från "Feltema" ... inget fel på spegeln men blev inte nöjd med hur de passade! Vart köper jag F1 speglarna till bästa pris före mässan....gärna i kolfiberlook! ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 kolla på realcar, där köpte Zaphod och jag våra, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Realcar kanske har mässpris också ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Köpte dessa speglar från "Feltema" ... inget fel på spegeln men blev inte nöjd med hur de passade!Vart köper jag F1 speglarna till bästa pris före mässan....gärna i kolfiberlook! ..... touringbutiken har domma för 328:- kan det vara ett alternativ Tommy? www.touring.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Köpte dessa speglar från "Feltema" ... inget fel på spegeln men blev inte nöjd med hur de passade!Vart köper jag F1 speglarna till bästa pris före mässan....gärna i kolfiberlook! ..... touringbutiken har domma för 328:- kan det vara ett alternativ Tommy? www.touring.se *asg* :D Vi går på samma våglängd ! Jag har redan beställt dom !!!! Det var dom jag fastnade för .... :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 *LOL* Jag har dom på min bil..... köpte dom för bortåt 2 år sedan någongåg.... jag tycker dom passade helt okej men något lite klena i infästningen var dom nog... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Finns även en variant med längre pinne (jag har dom).. för 264 kr paret på samma firma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts