guldgroda Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Har lite delar till avgasrör som jag inte kommer få användning för. Nån som vill ha dom? Kommer annars slänga dom nästa gång jag åker förbi återvinningen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 Var i Sverige finns dem? Kan var spekulant.Skickat från min SM-G986B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guldgroda Posted October 19, 2020 Author Share Posted October 19, 2020 5 timmar sedan, vedde sade: Var i Sverige finns dem? Kan var spekulant. Skickat från min SM-G986B via Tapatalk Grejerna ligger i Oxie utanför Malmö. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Alldeles för långt dessvärre.Skickat från min SM-G986B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts