Matz Posted October 4, 2020 Posted October 4, 2020 Långskott innan jag går utanför landetsgräns. Söker efter en vindruta till en Caterham S3. Gärna en med svart rutram och komplett med sidofästen. Quote
bemeco Posted October 28, 2020 Posted October 28, 2020 Hej Tror jag har en i aluminium, glaset spräckt men det är ett plant glas som lätt kan ersättas Pris ?? Kollar för säkerhetsskull Finns i Malmö men kan sändas Bengt Metz Långårig ägare till en Caterham S3 (SNO766) Quote
bemeco Posted October 29, 2020 Posted October 29, 2020 Hej Tror jag har en i aluminium, glaset spräckt men det är ett plant glas som lätt kan ersättas Pris ?? Kollar för säkerhetsskull Finns i Malmö men kan sändas Bengt Metz Långårig ägare till en Caterham S3 (SNO766) Quote
Matz Posted October 31, 2020 Author Posted October 31, 2020 Hej Bengt. Ligger lite lågt då bilen är ute för försäljning och har några som kommer och tittar på den imorgon. Hör av mig när jag vet om bilen blir kvar eller inte. 👍 Quote
Recommended Posts