Jonte Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 (edited) Där har ni mitt reg. nr För idag skrevs historia i Västerås :D Kl 10.15 så skrev SBP-mannen på mitt godkända protokoll och önskade mig lycka till.... behöver man tillägga att jag svävar på små moln för tillfället :lol: la la la la la lala....tada...yihaa..........tjoho..... :prop: :prop: :prop: :prop: :prop: :prop: :prop: Edited October 14, 2004 by Jonte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 helt klart ett stooort grattis... :toot: :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Grattis! Men vad skall du göra nu på all ledig tid som plötsligt infinner sig? :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 helt klart ett stooort grattis... :toot: :toot: Jag instämmer med Acke, ett stort GRATTIS :toot: :toot: :toot: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Grattis! Kul! Då får vi kanske fundera på en gemensam avrostning i vår då...... Katrineholm - Västerås är ju inte alltför långt ifrån. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Man får gratulera !!!!! :notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy: Hade ju hoppats komma dit i år men hösten är för långt gången och Bosse Bildoktorn har det tjockt. Det var ju skönt du fick ner ljudnivån..... ;) /micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 14, 2004 Author Share Posted October 14, 2004 Grattis! Men vad skall du göra nu på all ledig tid som plötsligt infinner sig? :prop: Den tanken slog mig faktiskt för 2-3 veckor sedan när jag var i garaget....kände redan då en stor saknad på nått sätt. Men jag misstänker att min bättre hälft hemma kommer att se till att jag tar igen familjetid nu :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 14, 2004 Author Share Posted October 14, 2004 Grattis! Kul!Då får vi kanske fundera på en gemensam avrostning i vår då...... Katrineholm - Västerås är ju inte alltför långt ifrån. Visst....inga problem....har för mig att det är trevligt kurviga vägar ner till katrineholm :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 14, 2004 Author Share Posted October 14, 2004 Det var ju skönt du fick ner ljudnivån..... ;) /micke ehhh.....vi säger väl att det är så :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Grattis! Kul!Då får vi kanske fundera på en gemensam avrostning i vår då...... Katrineholm - Västerås är ju inte alltför långt ifrån. Visst....inga problem....har för mig att det är trevligt kurviga vägar ner till katrineholm :D Toppenkul! Ta vägen förbi Stockholm till Katrineholm.... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Nä du jävlar Jonte! Hala ner byxorna för nu får du :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: Åså ringde Sitting Bull från staterna. Han hade tappat bort hästen så jag lovade honom att få låna din bil tills i vår......... :D :D Grattis Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Man kan bara grattulera och säga som besiktningsmannen - LYCKA TILL !! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Ett stort GRATTIS ! :thumbup: :thumbup: Frågan är nu bara...... Vad skall du göra nu när du inte har något att bygga på? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 (edited) GRATTIS :thumbup: :prop: :thumbup: måste vara en härlig känsla, synd att det är länge tills man känner av den... :( Edited October 14, 2004 by Olla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 GRATIS :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Jag är inte ett dugg avundsjuk :icon_oops: Michael Wänström SJÖVIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Ett stort GRATTIS ! :thumbup: :thumbup: Frågan är nu bara...... Vad skall du göra nu när du inte har något att bygga på? ;) Köra såklart!? :) Grattis! :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leto Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Grattis! :toot: :toot: :toot: :toot: :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Grattis :toot: :toot: :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts