Jonte Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 (edited) Där har ni mitt reg. nr För idag skrevs historia i Västerås :D Kl 10.15 så skrev SBP-mannen på mitt godkända protokoll och önskade mig lycka till.... behöver man tillägga att jag svävar på små moln för tillfället :lol: la la la la la lala....tada...yihaa..........tjoho..... :prop: :prop: :prop: :prop: :prop: :prop: :prop: Edited October 14, 2004 by Jonte Quote
Acke Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 helt klart ett stooort grattis... :toot: :toot: Quote
Sonett7 Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Grattis! Men vad skall du göra nu på all ledig tid som plötsligt infinner sig? :prop: Quote
Eddy Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 helt klart ett stooort grattis... :toot: :toot: Jag instämmer med Acke, ett stort GRATTIS :toot: :toot: :toot: Eddy Quote
pacman Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Grattis! Kul! Då får vi kanske fundera på en gemensam avrostning i vår då...... Katrineholm - Västerås är ju inte alltför långt ifrån. Quote
heralue Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Man får gratulera !!!!! :notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy: Hade ju hoppats komma dit i år men hösten är för långt gången och Bosse Bildoktorn har det tjockt. Det var ju skönt du fick ner ljudnivån..... ;) /micke Quote
Jonte Posted October 14, 2004 Author Posted October 14, 2004 Grattis! Men vad skall du göra nu på all ledig tid som plötsligt infinner sig? :prop: Den tanken slog mig faktiskt för 2-3 veckor sedan när jag var i garaget....kände redan då en stor saknad på nått sätt. Men jag misstänker att min bättre hälft hemma kommer att se till att jag tar igen familjetid nu :whistling: Quote
Jonte Posted October 14, 2004 Author Posted October 14, 2004 Grattis! Kul!Då får vi kanske fundera på en gemensam avrostning i vår då...... Katrineholm - Västerås är ju inte alltför långt ifrån. Visst....inga problem....har för mig att det är trevligt kurviga vägar ner till katrineholm :D Quote
Jonte Posted October 14, 2004 Author Posted October 14, 2004 Det var ju skönt du fick ner ljudnivån..... ;) /micke ehhh.....vi säger väl att det är så :whistling: Quote
Superswift Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Grattis! Kul!Då får vi kanske fundera på en gemensam avrostning i vår då...... Katrineholm - Västerås är ju inte alltför långt ifrån. Visst....inga problem....har för mig att det är trevligt kurviga vägar ner till katrineholm :D Toppenkul! Ta vägen förbi Stockholm till Katrineholm.... ;) Quote
conco Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Nä du jävlar Jonte! Hala ner byxorna för nu får du :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: Åså ringde Sitting Bull från staterna. Han hade tappat bort hästen så jag lovade honom att få låna din bil tills i vår......... :D :D Grattis Conco Quote
Arrowsmith Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Man kan bara grattulera och säga som besiktningsmannen - LYCKA TILL !! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Quote
Tommy Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Ett stort GRATTIS ! :thumbup: :thumbup: Frågan är nu bara...... Vad skall du göra nu när du inte har något att bygga på? ;) Quote
Olla Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 (edited) GRATTIS :thumbup: :prop: :thumbup: måste vara en härlig känsla, synd att det är länge tills man känner av den... :( Edited October 14, 2004 by Olla Quote
Michael Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 GRATIS :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Jag är inte ett dugg avundsjuk :icon_oops: Michael Wänström SJÖVIK Quote
gka Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Ett stort GRATTIS ! :thumbup: :thumbup: Frågan är nu bara...... Vad skall du göra nu när du inte har något att bygga på? ;) Köra såklart!? :) Grattis! :toot: Quote
leto Posted October 15, 2004 Posted October 15, 2004 Grattis! :toot: :toot: :toot: :toot: :wohow: Quote
Recommended Posts