Henrik H Posted August 1, 2020 Share Posted August 1, 2020 7,5" diff Scorpio 3,36, bultade drivaxlar Bra skick, ca 7500 mil Pris 500kr eller bud Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H Posted July 24, 2023 Author Share Posted July 24, 2023 Städat i garaget, och denna finns kvar om någon är intresserad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted July 24, 2023 Share Posted July 24, 2023 Nu kanske det inte finns något annat till Scorpio men är det en viskodiff köper jag den gärna. Med vänlig hälsning, Mattias Lindvall Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H Posted July 25, 2023 Author Share Posted July 25, 2023 Jag tror inte det är en visko, då jag inte lyckats tolka märkningen på diffen. Kanske finns någon annan här som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 25, 2023 Share Posted July 25, 2023 AA brukar inte vara visco. 3 bokstäver om jag inte minns fel är viscodiff i alla fall på 7".Här finns dem: https://www.locostbuilders.co.uk/forum/9/viewthread.php?tid=85080/VeddeSkickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H Posted July 25, 2023 Author Share Posted July 25, 2023 Ja, har kollat där, men kombinationen av beteckningen får jag inte ihop riktigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted July 25, 2023 Share Posted July 25, 2023 Ok, är det vanlig standard så hoppar jag, det har jag redan. Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 26, 2023 Share Posted July 26, 2023 Hmm, hittade lite mer info där AA visst kan vara LSD: https://www.scribd.com/document/607427818/Sierra-Diff# Testa genom att: The only real way to identify a diffis to physically test it. For instance, if you turn the front flange and both drive flanges rotate in thesame direction, it's an LSD /Vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H Posted July 26, 2023 Author Share Posted July 26, 2023 Se där ja... Jag kollar i helgen och återkommer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted October 26, 2023 Share Posted October 26, 2023 Hur gick det här sen, blev det någon koll?Jag är fortfarande på jakt efter en Visko och köper den gärna i så fall. Finns det fler till salu runt om i Sverige får ni gärna höra av er, jag har behov av två st. Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H Posted October 26, 2023 Author Share Posted October 26, 2023 Ursäkta dålig uppdatering. Diffen såld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted October 26, 2023 Share Posted October 26, 2023 OkSkickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts