gabbes Posted June 3, 2020 Share Posted June 3, 2020 (edited) Jag har lite delar över från min 7:a så vi börjar med 6st supelätta OZ Superleggera i dimension 7x15" med ett ET på 37 - 4x108 bultcirkel: Dom 4:a som det sitter R-däck på är helt OK förutom färgskav. R-däcken som sitter på är gamla - 195/50-15 - och med ganska dåligt mönster så får anses som "lekdäck". Resterande 2st hade jag som garagehjul till bilbygget - lite kantskador på dom fälgarna, men kan väl anses som reservhjul.. Ge ett vettigt bud om Ni är intresserade av marknadens lättaste fälgar av ett erkänt bra fabrikat! Skicka ett PM med telefonnummer så svarar jag så snart jag kan. Skambud svarar jag inte på såklart. Avhämtning antingen i Helsingborgsregionen eller ev Malmöområdet efter överenskommelse - skickas inte. Ha en bra dag!! Edited June 5, 2020 by gabbes Sålda!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts