Sonett7 Posted October 7, 2004 Share Posted October 7, 2004 Hittade denna länken på Locostbuilders: http://www.collinsclan.co.uk/pages/cars/7l...unch/index.html (bilder) http://www.pistonheads.tv/video.asp?id=107&nr=1 (Video 5Mb) Vad tycker ni om denna inredning? Själv är jag lite kluven - kul med något nytt, men den ser lite väl kit-car aktig ut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted October 7, 2004 Share Posted October 7, 2004 här har de slarvat med monteringen tycker jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 7, 2004 Share Posted October 7, 2004 Hmm.. hade det inte varit för den hiskerliga röda färgen hade det nog varit riktigt tufft.. börjar faktiskt fundera på om man skulle våga sig på något liknande fast med kolfiberpaneler istället för det röda.. :wub: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted October 7, 2004 Share Posted October 7, 2004 jag har lite svårt för framskärmarna ..... varför denna knyck på dom.... har det med luftmotstånd och sådant att göra eller varför är dom så?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 7, 2004 Share Posted October 7, 2004 jepps.. finns me i vindtunneltestet med som caterham gjorde... (caterham SV-R.. finns tidningsartikel om det..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stesun Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Är det bara jag som tycker att inredningen var bland det fräckaste man har sett i en seven? :blink: :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Är det bara jag som tycker att inredningen var bland det fräckaste man har sett i en seven? :blink: :icon_oops: Nej...nej... inte är du ensam ! Jag tyckte den var skitfräck!! :wohow: Funktionen är inte dum... de 4 runda fästena i bak-kant gör det hela väldigt smidigt. om jag sett detta tidigare... hummm jadå vetofan... :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 [om jag sett detta tidigare... hummm jadå vetofan... :whistling: :Hmm: skenar det iväg med dig nu igen :stop: :mad: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts