PeÅ Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Hejsan 7a kamrater Jag tänkte ha en garageträff den 28 Mars hos mej (1,5 mil norr om Uppsala) om nån kanske är sugen å komma, de blir en grillad korv om man känner för de, å kaffe med bulle såklart ! mvh PeÅ Hjelm 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Klart man vill komma, sätt upp mig på listan! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Oj, så tidigt. Måste skynda på och bli klar med bilen då!/VeddeSkickat från min SM-G960F via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted February 25, 2020 Share Posted February 25, 2020 Trevligt med garageträff. Sätt upp mig på listan, och P. Lilja är också på G 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 Är ni friska och visst kör vi? /Vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted March 24, 2020 Author Share Posted March 24, 2020 kamrater jag är ju så frisk ja kan bli, mina sjukdomar har andra namn enligt min exfru och än blaskigt öl och smittar inte........ om man vill (givetvis efter eget förnuft) komma till mej så gör gärna de, startar 10 så kan vi ju kika på vad som finns i mitt garage å sen lite kaffe å bulle. Onslunda 98 Vattholma PeÅ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsE Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 Jag kommer gärna på garageträff. //Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Vad kul, jag kommer om jag får förbli frisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 inga kind pussar nu och bada i spolar vätska vid dörren 🙂 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsE Posted March 28, 2020 Share Posted March 28, 2020 Tack för idag. Trevlig stund med fika och bilsnack. //Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted March 28, 2020 Share Posted March 28, 2020 Tack för wn trevlig garageträff!Gott fika och kaffe samt trevliga kamrater.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted March 30, 2020 Author Share Posted March 30, 2020 Tack för ni kom till mej å kollade på mina tokiga ideer...... PeÅ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts