Acke Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 Hmm.. så snygga blir inte mina t-skirts vikta... :( http://lelombrik6.free.fr/Video/foldshirt/ Quote
Olla Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 Fingerfärdiga töser där borta i öster... :blink: Quote
Jonte Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 Här har vi nu provat....brorsan klara det på 1 gång och jag var tvungen att prova fler ggr.....men det funkar å blir snyggt :thumbup: Quote
Tommy Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 Här har vi nu provat....brorsan klara det på 1 gång och jag var tvungen att prova fler ggr.....men det funkar å blir snyggt :thumbup: Samma här... provade jag med.. funkar perfekt! Detta tar jag med mig till vår butik... Säljer nämligen massor av t-shirt! Quote
Elva Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 Viker inte alla sina t-skirts så ;) Har inte provat att vika så och kommer heller inte att göra det :D Quote
Tommy Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 Viker inte alla sina t-skirts så ;) Har inte provat att vika så och kommer heller inte att göra det :D Är det bara du som inte är stormförtjust i att vika t-shirt ;) Quote
Henrik Nilsson Posted October 3, 2004 Posted October 3, 2004 Viker inte alla sina t-skirts så ;) Har inte provat att vika så och kommer heller inte att göra det :D Är det bara du som inte är stormförtjust i att vika t-shirt ;) Nä här är det en till ;) Man kanske ska göra en film på när jag "viker" mina t-shirts :twisted: Quote
Arrowsmith Posted October 10, 2004 Posted October 10, 2004 BAAAAAA ha ha ha ha nu har jag med provat....... :lol: :lol: :lol: :lol: det funkar för f*n klarade det nästan på första..... men det blev ju iofs. inte lika slätt å fint som käpp-kinesens :icon_smartass1: tröja blev på filmen.. :stupid: :stupid: Quote
Recommended Posts