mickebo Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 (edited) Då har även jag blivit mordhotad av vissa vänner.... Tacksamt att jobba! och försöka hjälpa... Tvärslut med detta! Edited October 2, 2004 by mickebo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smk Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Ehum förlåt men mordhotad låter inte vidare kul och av vänner? det låter en aning sinnes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 ehh....va??? är det arbetsrelaterat eller ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Mordhot .... :wacko: :blink: ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Inte på forumet väl? Eller i Locostsammanhang?? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest real7 Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Dethär störde mig så mycket att jag läste alla trådar Mickebo bidragit i. Inget där... Konstigt (& lite oroväckande)! Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Postat sent fredag kväll klockan 03.00... det är väll inte så att något har hänt hemma eller på någon fest eller så? Har så svårt att tänka mig att något sådant skulle hända på detta forum med sin nästan överdrivet mysiga stämning :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickebo Posted October 2, 2004 Author Share Posted October 2, 2004 Sent är det nu också.. När inlägget utfördes var inläggaren inte nykter... sä åven nu! men hoten har fortsätt till min hemtelefon. Jobbet och min bil är slagen. så jag mistänker att jag kommer att bli "nitad" av vårt albanska kvarter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Sent är det nu också..När inlägget utfördes var inläggaren inte nykter... sä åven nu! men hoten har fortsätt till min hemtelefon. Jobbet och min bil är slagen. så jag mistänker att jag kommer att bli "nitad" av vårt albanska kvarter Huga mej ! :( Spela in / Spåra telefonsamtalen och kontakta polis ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoA Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Ursäkta, men VAD FAN ÄR NU DETTA ..?..?..? du har själv spelat upp bollen, nu måste du berätta lite mer...... (inget elakt menat) Hoppas allt löser sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickebo Posted October 2, 2004 Author Share Posted October 2, 2004 På mitt jobb (kundmottagare) kom en kund och ville ha sin bil felsökt. Jag ordnade detta för 900:- Visade vad som var trasigt. Kunden köpte delar på (AD center tror jag) ett annat ställe. Men Bilen funkade inte med dessa grejer. Jag testade med våra, då gick den... Men mitt fel blev det. jag skulle betala delarna som inte funka... Arg och höghjudd blev jag... mordhotad också! Hagelbössa och yxa sover jag med nu! Hatar albaner! TYvärr är det så att om nån kommer till mig och vill ha pris på rep/service och dom bryter så kostar det minst 10000:- för närvarande! Detta kommer att ta länge innan jag ändrar mig............ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smk Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 nu skall vi se om skallen är med en pajsare har fel på sin bil du fixar felsökning och låter tomten knalla till ett billigare ställe för att tjacka på sig reservdelar vilka inte fungerar men era (orginalpryttlar?) funkar och tokfan lackar ur på dig ? hmm skit i o sova med bössan skjut den lille skiten med rådjursladdat i ändalykten och klubba hans dkw omedlelbart med yxan i ren barmhärtighet eller be han flytta till min gata i stan så lär han inte bli långlivad (flinar se tidigare inlägg av mig) stå på dig mickebo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 Hmm.. ja det värkar ju normalt... eller INTE !!!! :icon_blink: tacksammhet är inget som växer på träd längre.. utan folk bara kräver å kräver... :icon_angry: hoppas det löser sig på bästa sätt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 Provat med polisen? Dom brukar vara bra om man blivit mordhotad. Du har ju förmodligen både namn, address och telefonnummer till killen om du haft hans bil inne i verkstaden. Blir ett litet förmiddags-jobb för polisen, dom brukar vara glada åt att ha något rejält att sätta dit den sortens människor för Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts