Leif Molin Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 (edited) Ockelbo ferrari kaross oanvänd i bra skick 15 000kr bilder kan skickas Edited August 10, 2019 by Leif Molin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Molin Posted August 8, 2019 Author Share Posted August 8, 2019 Motorhuv o baklucka lösa/ öppningsbara. Nackfena i glasfiber, lyktpottor och mallar till instrumentbräda ingår 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Molin Posted August 10, 2019 Author Share Posted August 10, 2019 Eller ge ett vettigt bud! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanaasa Posted October 9, 2019 Share Posted October 9, 2019 Är karossen kvar, har du andra delar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneW Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 Hej Leif Har du sålt karossen? Jag har ram och andra delar till den. Karossen du har är inte gjord av mig men jag kan anpassa den till en ram från mig. Se pagano.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts