Karl-arne Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Kroppen orkar inte längre och då försvinner även lusten att bygga, så därför har jag beslutat mig för att höra om någon är intresserad av att ta över. Kaross Jaguar E-type serie 1 från engelska Wildcat. Motor SAAB 2 lit turbo c:a 225-235 hp ihop med Omegalåda och Sierra bakaxel. Bilen är nog uppskattningsvis 90 % färdigbyggd, inga stora byggkonstruktioner kvar, nästan bara ihopplockning. Chassit hemmabyggt med Wildcats chassi som utgångspunkt och rostskyddsbehandlat. Bilen gjort 1:a besiktningen för ett antal år sedan så där bör inte vara några problem. Ring för mer info. Pris 60.000:- , fast pris inget prutande,annars behåller jag den och bygger den färdigt när orken kommer tillbaka. Testar med forumet först eftersom entusiasterna finns där, annars blir det nog Blocket. Karl-Arne 070 5331454 karlarne.johansson@gmail.com Quote
LUPUS Posted July 6, 2019 Posted July 6, 2019 Oj , nu ska ju inte jag ha mera projekt men lite bilder. Kanske kan få mig att fundera på det 😜 Quote
Karl-arne Posted July 7, 2019 Author Posted July 7, 2019 Lite arbete är det ju kvar, men inte så mycket. Ligger utslagen just nu men lite bilder kommer när jag kommer på fötter. Quote
Recommended Posts