gka Posted April 16, 2019 Share Posted April 16, 2019 Jag blev tvungen att handla Bilsport idag när jag såg att en forumkändis var med. "AlfaRonny" med sin Rox GT!Lästips för er som liksom jag har missat byggtråden på rejsa. Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Mycket tummen upp där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Grymt måste köpa!Har följt det här på forumet och hälsat på hos Ronny. Den är grym!Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Tackar! Kom förbi igen så får du en provtur 🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Även fångad på Elmia 🙂 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts