Jump to content

Uppvisning

heralue

Recommended Posts

Locostsweden har körning på Kinnekulle 7-8 juli, Locost Festival.
Det är ju strikt medlemmar och seven bilar men önskemål har framkommit att kanske få dit lite snygga GT40:s !!
Är det någon GT40ier som är intresserad av att ta sig dit och visa upp sitt alster ?
Det kommer att finnas möjlighet till körning under den timme som sjuorna har lunchpaus, kan kanske blir mer under söndag em och då många sevenförarna antagligen har ont i kroppen eller att bilen givit upp.

Jag nås på nummer 0472-43111.

Henrik, Claes, Andreas och kanske Peter H har ju färdiga bilar så kom igen !!

Tjena Micke,

Jag har fått frågan från Bengt också. Ärligt talat så har jag känt mig tveksam till att ge mig ut på en ny bana för mig, tillsammans med en massa härligt galna sjuor.

Missförstå mig inte - jag kör jättegärna med sjuor men inte just nu. Skälet är att jag inte känner bilen tillräckligt bra ännu och det känns dumt att ta onödiga risker för såväl mig, bilen och andra.

Men om det ges tillfälle att vid lunchbreaket komma ut så vore det jättekul. Isåfall kommer jag gärna!

Mvh
Henrik

Jag sitter inte i org.kommitén men väl på pengarna :cool: .
Det är ju en Locost Festival så sjuor är i fokus.
Tanken var nog primärt i pausen och inte blandning.

Styrelsen har möte ikväll så jag återkommer.

Ja - det låter bra och vettigt fokus. GT40 är inte så mycket Locost heller..... men säkert intressant för många Locostbyggare. Kan vi köra lite under lunchen och det är uppskattat av övriga så gör jag det gärna. Det vore bara kul.

Mvh
Henrik