Jonte Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 vad är det för mätare du kör med ??? är dom silver eller vita ?? märke ?? kostnad ??dom såg mycket snygga ut... :wub: Telemetrixmätare köpta från England. Jag har dessutom färgat lampan i dom så att det lyser snyggt rött i mörkret :thumbup: http://www.caigauge.com/White_Dial_Instruments.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 vad kostar mätarna därifrån? dom e ju gööör snygga!! :wub: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 21, 2004 Author Share Posted September 21, 2004 vad kostar mätarna därifrån? dom e ju gööör snygga!! :wub: Köpte dom härifrån....inte direkt billiga mätare men snygga Kan rekommendera Merlin Motorsport at handla från, väldigt trevliga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 vad är det för mätare du kör med ??? är dom silver eller vita ?? märke ?? kostnad ?? dom såg mycket snygga ut... :wub: Telemetrixmätare köpta från England. Jag har dessutom färgat lampan i dom så att det lyser snyggt rött i mörkret :thumbup: http://www.caigauge.com/White_Dial_Instruments.htm Vilken prisklass ligger instrumenten i komplett med givare.... Dom såg mkt, fina ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 21, 2004 Author Share Posted September 21, 2004 http://www.merlinmotorsport.co.uk/catalogu...instruments.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Hmm.. hur var det nu?? slipper man VAT eller måste den betalas ?? :wacko: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Water temperature gauge Sender to suit Oil pressure gauge Sender to suit Oil temperature gauge Sender to suit Fuel level Sender to suit Voltmeter = ca: 206 £ Ca: 2 660,21 SEK :wacko: :surrender: någon som vet en bank jag kan råna ?? :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 21, 2004 Author Share Posted September 21, 2004 Men dom e snygga :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 jo, de stämmer.. edit: hittade svar att VAT måste man betala annars får man betala svensk moms istället.. :( dock undrar jag över om man skall välja " Electric or Mechanical" mätare ??? spelar det någon större roll ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 jo, de stämmer.. edit: hittade svar att VAT måste man betala annars får man betala svensk moms istället.. :( dock undrar jag över om man skall välja " Electric or Mechanical" mätare ??? spelar det någon större roll ???? Köp begagnade Volvo GT instrument i stället ;) Det är vdo och dom är skapligt billiga ! 500 - 1000 kr hastighet - Varvmätare - oljetryck - Temp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts