Jonte Posted September 20, 2004 Posted September 20, 2004 Idag har bilen fått utstå sin första ordentlig prövning iom hård körning av min besiktningsman :D Efter en genomgång av bilen i garaget så gav vi oss ut på Västerås gator och kryssade mellan alla bilar. Diverse bromsprov gjordes och sedan ut på E18 *håller bilen :blink: * In på en GDS-hall och hissade upp bilen för att kontrollera alla infästningar ännu en gång å sedan en lång sväng tillbaka till garaget. Tror det hann bli åtminstone 3 mil idag. Jag fick en :thumbup: med reservation för ena skärmfästet fram låg emot däcket (ska bockas till lite) och sedan fästa upp bromsslangarna lite extra. Nu e det bara 1 vecka kvar till SBP Quote
Jocke E Posted September 20, 2004 Posted September 20, 2004 Synd att du inte har SPB denna veckan. Det är ju Tullinge på söndag ;-) Lycka till !!!!!! Quote
Tommy Posted September 20, 2004 Posted September 20, 2004 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHhhhhhhhhhhhhh :wohow: Jag är så avudssjuk! Ett stort GRATTIS :notworthy: Quote
Eddy Posted September 20, 2004 Posted September 20, 2004 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHhhhhhhhhhhhhh :wohow: Jag är så avudssjuk! Ett stort GRATTIS :notworthy: Det käns som en hel evighet tills vi står där du är i dag, GRATTIS :thumbup: Besiktade du hos Bengt Sjöberg? Var han hård...eller. Det är i så fall samma besiktningsman som gjort vår första. Börjar redan bli nervös :icon_bach: Eddy Quote
Jonte Posted September 20, 2004 Author Posted September 20, 2004 Nope...jag satsar hårt med Gustav Ridderstolpe...ordförande i SFRO :D Quote
Jonte Posted September 20, 2004 Author Posted September 20, 2004 Synd att du inte har SPB denna veckan. Det är ju Tullinge på söndag ;-)Lycka till !!!!!! jag kommer med bil på söndag....det finns släpkärra :) Quote
Jocke E Posted September 20, 2004 Posted September 20, 2004 jag kommer med bil på söndag....det finns släpkärra Härligt!!!! Nu håller vi tummarna att det INTE regnar. Quote
Henrik Nilsson Posted September 20, 2004 Posted September 20, 2004 Synd att du inte har SPB denna veckan. Det är ju Tullinge på söndag ;-)Lycka till !!!!!! jag kommer med bil på söndag....det finns släpkärra :) Great! :D Quote
conco Posted September 20, 2004 Posted September 20, 2004 Grappa din köttkvarn!! Va de du å Gustav!!! Ja trodde det va Apollo 23 som for om mig................ :D :D :D Conco Quote
Jonte Posted September 21, 2004 Author Posted September 21, 2004 Grappa din köttkvarn!!Va de du å Gustav!!! Ja trodde det va Apollo 23 som for om mig................ :D :D :D Conco LOL Så du var oxå ute å åkte....jag kan förstå om du inte hann med i Gustavs tempo :D Quote
Sonett7 Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Grattis! Skall smyga in på din hemsida - hittar jag inga nya bilder så får du fixa det på direkten! :D Quote
Acke Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Ja ett stort Grattis... :thumbup: å jag instämmer med Friberg... BILDER :D senaste bilderna ja hittade var ju från maj.... :whip: ;) vad är det för mätare du kör med ??? är dom silver eller vita ?? märke ?? kostnad ?? dom såg mycket snygga ut... :wub: Quote
Jonte Posted September 21, 2004 Author Posted September 21, 2004 Grattis! Skall smyga in på din hemsida - hittar jag inga nya bilder så får du fixa det på direkten! :D ehhh....aj då :whistling: Quote
Jonte Posted September 21, 2004 Author Posted September 21, 2004 Ja ett stort Grattis... :thumbup: å jag instämmer med Friberg... BILDER :D senaste bilderna ja hittade var ju från maj.... :whip: ;) vad är det för mätare du kör med ??? är dom silver eller vita ?? märke ?? kostnad ?? dom såg mycket snygga ut... :wub: MAJ??? Det ska finnas bilder i både augusti och september inte många, men dock bilder Quote
Acke Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 ahhh.. nu såg jag.. jag trodde översta raden var 2004 och undre 2003... :icon_oops: Quote
Acke Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 blev lite mycket snack om mätarna så jag delade ämnet... mätartråden hittar ni HÄR......... :) Quote
Michael Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 En himla många grattis :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Michael Wänström SJÖVIK Quote
Recommended Posts