Jump to content

*MORR*


smk

Recommended Posts

Måste bara få ur mig lite kommer ut och upptäcker att "någon" har bestämt sig för att hjälpa mig med demonteringen av min donator.

Tydligen var tändkablar batteri och lite annat småplock det primära den här gången efter nattens arbete så skulle jag vara mycket förvånad om bilen finns kvar alls :( tror det är dax att flytta på 4 veckor har jag hittat en stulen saab blivit av med en piaggio vespa (vilken jag har fått tillbaka efter eget idogt spaningsarbete) granntanten har haft inbrott i sin sierra med startförsök vilket misslyckades en misshandel med baseballträ en skjutning på piketpolisen som skulle hämta förövaren i misshandelsdramat med nämnda baseballträ och nu är min donator tydligen donator åt någon annan jävel som inte har vett och köpa egna prylar och detta sker i en liten skiten by på knappa 11000 invånare :icon_angry:

så nu har jag lugnat mig lite

Link to comment
Share on other sites

Håller med! Vi har våra lokaler i ett område som tidigare varit väldigt lugnt men det senaste åren har småungarna/ligisterna hittat dit vilket gör att man inte vågar låta någon bil stå där ens över natten...

Förbannat trist! :icon_angry:

Link to comment
Share on other sites

Samma sak över hela landet. Jag känner knappt någon här där jag bor som inte har haft påhälsning i bilen. Verkar framför allt vara bilen de är på.

Själv hade jag min gamla volvo 245 stående i upplyst parkeringsruta utanför min bostad 50-100 meter från stadens polisstation. Tydligen var det inte tillräckligt avskräckande, för tjuvarna hade tagit god tid på sig och skruvat ner hundgallret och stulit :blink: Gjorde i och för sig inte så mycket, för jag hade ändå tänkt rycka ur det. Hade dom bara frågat så hade dom fått köpa det för 50kr

Link to comment
Share on other sites

Det är så jäkla jobbit att man inte får ha sina saker ifred!

Fördelen med att det är småungar som håller på är ju att dom kan man oftast skräma så att håller sej borta, Vilket också är mycket roligt:)

Annars så brukar ett par starka lampor hålla många klåfingriga småungar borta!

Link to comment
Share on other sites

Skittråkigt att höra...själv hade jag inbrott i garaget i somras, blev av med alla verktyg + 1 banan

Nej, tog dom bananen?????? :( Skulle ju vara dödsstraff på det, minst

Håller med! MAN RÖR FAN INGEN ANNANS FRUKT!!! :whip:

Link to comment
Share on other sites

Ghaaa :icon_angry: efter att ha kommit hem i morse (jobbar nätter) så kunde jag konstatera att tanklocket än en gång var avskruvat vilket medförde att jag blev lite :icon_angry: igen och satte mig ned och skrev en lista över händelserna i kvarteret den senaste tiden.

Klockan 8 var det undertecknad som stegade in på bostadsbolagets kontor och påtalade mitt djupa missnöje.

Vad händer jo man möts av en djup suck och joo vi vet allt att det förekommer mycket skit och vi (dvs bolaget) har kontaktat polis kommun socialtjänsten men resultat.

Efter 60 minuters oavbrutet klagande och tjatande så kommer bolaget på att de får hyra in Securitas (aj aj aj som f.. där gick hyran upp med ett par hundringar garanterat)

*suckar* vad har hänt med samhället får flytta ut på kalfjället och börja skjuta på alla som kommer inom skotthåll för att få behålla sina prylar

får hoppas att securitas strögande lugnar ned kvarteret en aning så man hinner få med sig nått innan det är dax att flytta

Link to comment
Share on other sites

:blink: *ide* om man snurrar in hela donatorbilen i larmdekaler helst ett par varv så borde det bli segt o jävligt att komma åt nått att sno............. iofs segt o jävligt att komma åt delarna själv vid demontering :icon_blink: tror jag skiter i den iden ingen som råkar ha en truppmina eller så :whistling:

Link to comment
Share on other sites

hehe.. ploaren blev av med sina extraljus 4 ggr och tyckte det var åtminstonde 3 ggr för mycket...

han lindade rakblad runt muttrarna på baksidan och satte fast dom med slanklämmor....

en dag kommer han ut till bilen och framrutan är inslagen och det ligger en JÄTTEPÖL med blod på marken.... :)

lite surt på framrutan men han tyckte det var värt det bara för sakens skull....

och det var ingen som försökte sno något från hans bil efter det..... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bara för att jag läste om rakbladen ovan så skar jag naturligtvis upp läppen med ett aldeles nyss... great :thumbup:

blood taste...

Edit: Ja hellvete vad det blöder :icon_angry:

Edited by Henrik Nilsson
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...