heralue Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Vad för typ har ni använt ni som skruvat fast era plastrutor ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoffman_gt40 Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Tjena! Jag har andvänt en m4 skruv med kulrig skalle och insex kvalitet A2. Va inne på sifert skruv och pratade med en gammal rutinerad räv,hade själv tänkt mig någon typ av plåt/plast skruv med kraftiga, glesa skär(gängor). Han avråder mig då han menar att man kan skruva en gång max två sedan är plasten uppriven. Han tyckte att borra, gänga va modellen är det tunn plast (GOX) kan man lägga lite extra glasfiberspackel på insidan där gängan ska slås för tjockare gods. Har en bild på min tråd med närbild på skruven (blå förardörr) Mvh Peter H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoffman_gt40 Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 En liten bild! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted January 25, 2012 Author Share Posted January 25, 2012 Det tackar jag för ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoffman_gt40 Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Trode att dom skulle vara dyra men har för mig att det kostade 2-300 för 500 st då kan man dela med någon annan byggare så blir det billigt. Mvh Peter H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts