tuga Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Någon som vet vart någonstans hittar man denna att köpa, och vad är rymligt pris? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 vad som är rymligt ?? att den får plats.. :wohow: :icon_bach: :prop: :toot: :whistling: ursäkta humorn(!)... :icon_oops: normalpris på icke orginal (som westfield m.m) brukar väll ligga runt 2000-2500:- skulle jag tro... bakskärmar ca: 800:- st framskärmar ca: 500:- st detta är iaf de ca priser som jag har fått, men det kan givet variera från fall till fall.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuga Posted September 11, 2004 Author Share Posted September 11, 2004 Ok, vet du någon som gör eller säljer den (skiljer sig från standard)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 det lättaste är nog att du försöker hitta någon som bor någålunda nära där du bor... ( om det finns vill säga.. ) Dala 7 gör har jag för mig... skall finnas en kille i Partille (Göteborg) som gör oxså.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 jag har dala7 plasten på min bil och zaphod och daffe och tommy eddy och ännu flera här på forumet.... Jag tycker den är kanon i kvalite´ och jag har inte hört någon annan säga annat än det samma hittills. prata med Laangen <--- (dala7) eller skicka honom ett PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 jag har dala7 plasten på min bil och zaphod och daffe och tommy eddy och ännu flera här på forumet....Jag tycker den är kanon i kvalite´ och jag har inte hört någon annan säga annat än det samma hittills. prata med Laangen <--- (dala7) eller skicka honom ett PM Instämmer ! Hög Kvalite´.... :thumbup: Har hört att det även är en smal noskon på G. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuga Posted September 14, 2004 Author Share Posted September 14, 2004 Kontaktade laangen (Anders) men han viste inte om den passar till McSorley 7+4. Är det ingen som byggt eller bygger på denna ram? Någon måste väll ha gjort det och vet vart man kan köpa noskonen.?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts