csan_gt40 Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 Verkar som om forumet och verksamheten i garagen har somnat in? Eller har det hänt något allvarligt? Försöker GO lägga krokben för det fria ordet? Quote
hoffman_gt40 Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 Nej då! Här somnar aldrig verksamheten in,alla kämpar på i garagen och kommer snart med nya bilder och lösninigar. Dessa gt40 byggare är de som har mest tålamod i det här landet och snart kommer fler bilar att börja närma sig slutstadiet av byggfasen. Själv kommer jag att lägga i en lägre växel snart och gasa på ,håll ut snart kommer fler bilder. GO kämpar på på sitt forum,och här huserar det fria ordet i gt40 världen. Mvh Peter H Quote
csan_gt40 Posted March 24, 2012 Author Posted March 24, 2012 hoffman wrote: Nej då! Här somnar aldrig verksamheten in,alla kämpar på i garagen och kommer snart med nya bilder och lösninigar. Dessa gt40 byggare är de som har mest tålamod i det här landet och snart kommer fler bilar att börja närma sig slutstadiet av byggfasen. Själv kommer jag att lägga i en lägre växel snart och gasa på ,håll ut snart kommer fler bilder. GO kämpar på på sitt forum,och här huserar det fria ordet i gt40 världen. Mvh Peter H Det var för väl det 🙂 Quote
Starhonk Posted April 5, 2012 Posted April 5, 2012 Absolut inte - det är nog snarare så att aktiviteten pågår för fullt så att man knappt kan sitta vid burken. Själv håller jag på med sprut, tändning, bakhubbar, framvagn, rutor, inredning + lite annat. Skall vara klart om en månad..... glad påsk Henrik Quote
Recommended Posts