Cassius_gt40 Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Jag har fortsatta samvetskval gällande vilken kaross jag ska välja.. :/ Hur många MK2 byggen har vi här på forumet? Och var i Sverige finns dom? Jag åker då och då från Göteborg via Växjö till Karlskrona och ibland också via Örebro eller Jönköping till Skellefteå. Finns det något MK2 projekt längs vägen där som kan gå kika in hos och klämma lite? En MK1a har jag tittat på i verkligheten tidigare, även om jag nog faktiskt borde ta mig en titt till på någon sådan.. Dom är ju dock lite vanligare men det kanske finns något sådant man kan svänga förbi också längs de här sträckorna? ___ Förutom de uppenbara skillnaderna.. MK2an. Har den i grunden samma välvda bakruta som en MK1a, eller är den plan? Svart att avgöra på bilder.. Och avslutet på bakdelen, går den rakt ut bara i jämförelse med MK1an's ankstjärt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Örjan Brattberg Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Hör av dig när du har vägarna förbi på väg till Norrland så kan du titta på min. mvh Örjan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GT40 Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Du är välkommen att titta förbi i Täfteå norr om Umeå om du har vägarna förbi. Har en Mk 1:a ibland ihopskruvad och ibland inte 😃 Bara höra av dej. /Markus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts