Starhonk Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 Hej, Hittade en bra tjänst som heter Magic TV där sport streamas. Man får ladda ner en liten programsnutt ( gratis ) och sen är det bara att köra. Jag har testat en del olika tjänster av detta slag och detta är helt klart bäst hitintills. De visar bl.a. Formel 1 och det brukar vara BBCs sändning som streamas ut. Mvh Henrik http://www.magictv.co/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starhonk Posted June 26, 2011 Author Share Posted June 26, 2011 Ber att få uppdatera detta och det verkar F1 sändningarna är nu strypta på denna kanal Skit också då det var ganska bra kvalitet på sändningarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starhonk Posted June 27, 2011 Author Share Posted June 27, 2011 Det verkar vara dagsnotering på detta. Formel1 visades faktiskt trots allt på denna kanal och det var bra kvalitet. Dock så hade det försvunnit från tablån. Varför har jag ingen aning om. Dock så är det värt ett försök igen nästa gång. Viasat motor är bra men BBC är ett strå vassare tycker jag i sin bevakning Mvh Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts