bojan_gt40 Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Kunde blivit något av detta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojan_gt40 Posted April 17, 2015 Author Share Posted April 17, 2015 Såldes till en biltokig i linde med 15000kr i vinst? Sen sålde han till en i Nora som använde mina bilder som han fått,,,, i annons så jag fick ringa och säga till att han skulle ta egna,,,, sen???????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starhonk Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Nja - håller inte med. Jag har varit och tittat på bilen och för att får den SFRO-godkänd så måste den rivas helt och hållet är min bedömning. Och det är inte kul när allt i ramen är lackat, plåtar nitade och limmade, et,etc. Det är mycket jobb som kommer att bli ogjort och det är enklare att börja med ngt som inte hunnit så långt i byggnation IMHO. Med vänlig hälsning, Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjornart Posted November 23, 2017 Share Posted November 23, 2017 Såld till norsk kändis med stora planer och resurser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts