Kamikaze Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Gjorde min första provtur på asfalt igårkväll :) Vilken under bar känsla :wohow: Tala om nytändning i byggandan!!!! Den verkar faktiskt riktigt pigg för sina blygsamma 105hk. :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Visst är det kul :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Grattis! :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Rackans .... jag hoppas vara där innan veckan är slut !!! ;) /micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats G Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Grattis..... Jag har bara hög med grejor och mer är beställt...så det ska skruvas mycket i vinter det vill jag lova....// Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 trevligt... jag minns hur det var och motivations-kicken var enorm.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 grattis! :D nån som kan ge tipps på hur man motiverar den andre som också bygger bil? det är nämnligen han som sitter med körkort i plånboken, så jag kommer aldrig iväg till skroten :icon_angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Grattis ! :thumbup: :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 grattis! :D nån som kan ge tipps på hur man motiverar den andre som också bygger bil? det är nämnligen han som sitter med körkort i plånboken, så jag kommer aldrig iväg till skroten :icon_angry: Tullinge 26e september borde vara motivering nog..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts