martin_ts Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 Hej! Är det någon som ska dit med sin 7a? Vet att det är mest amerikanare men det brukar vara en del annat också. Jag tänkte åka dit på lördag med min haynes roadster /Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin_ts Posted July 15, 2018 Author Share Posted July 15, 2018 Dåligt intresse här! Var dock en trevlig dag i Falkenberg. En annan locost byggare var dock på plats! Tror han heter Joaba här på forumet med sin flygplans inspirerade alfa sjua! Tack för titten där. Imponerande bil! Tyvärr inga bilder där. På väg hem i Varberg mötte jag ytterligare en byggare av en ren tillfällighet! Erhang? på forumet tror jag med sin fräcka bil som faktiskt är ganska lik min egna! Kul att se det faktiskt finns åtminstone ett par bilar i väst som rullar;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin_ts Posted July 15, 2018 Author Share Posted July 15, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin_ts Posted July 15, 2018 Author Share Posted July 15, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Vi kom på kvällen och såg Cruisingen i stan, hade varit kul att se er därute./VeddeSkickat från min SM-G960F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts