director Posted September 7, 2004 Share Posted September 7, 2004 Hej. Lite undringar Hur får man fast hjulnavet med a-armarna? Ex. Citroen CX det nedre fäster verkar OK. 2 skruvar i undre armen sen sitter det på plats. Men det över är ganska stort och sitter inpressat. Det går ju inte på en Lotus. Se länk http://w1.840.telia.com/~u84003985/CITROEN...N/CXHJULLED.HTM Finns det andra leder som passar? Vilka? Vem sälger dessa? Måste veta annars får jag inte såva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted September 7, 2004 Share Posted September 7, 2004 Undre sitter med en mutter.... jag hade loss min när jag bytte drivknut i vintras. Övre borde inte heller vara något problem, ta loss och mät upp, så vi får se vad för kona det skall vara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Men det över är ganska stort och sitter inpressat. Det går ju inte på en Lotus. Varför inte? Det är väl bara att tillverka en bärarm med lagom stort hål och pressa i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts