Pac Posted January 10, 2018 Share Posted January 10, 2018 Hej, förutom att ha en kul stund ihop och snacka locost kommer vi att på klubbens årsmöte att välja styrelse. Mats G och jag drar igång valberedningsarbetet och hoppas vara klara till slutet på Januari. Om du har idéer eller vill bidra till valberedningen alt. styrelsen så hör av dig till mig eller Mats! Mvh, Per 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 12, 2018 Author Share Posted January 12, 2018 Som sagt, arbetet med att sätta ihop styrelsen 2018 fortgår och det är tydligt att det behövs support om vi skall få ihop det. Ingen som är sugen på att bidra lite? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats G Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Ville bara förtydliga det Per skriver , det är jätteviktigt nu att alla tänker till om ni vill vara med och utveckla / bevara klubben. Vi behöver er alla medlemar att vara aktiva... Så jag ber er alla fundera över hur vi ska göra....Vi behöver göra detta tillsammans... Mats Gustavsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 30, 2018 Author Share Posted January 30, 2018 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 12, 2018 Author Share Posted February 12, 2018 Sista självande minutrarna att anmäla sitt intresse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts