Jonas Posted November 26, 2017 Share Posted November 26, 2017 (edited) Vinterstädning i garaget :-) Passar inte priset, lägg ett bud. Frakt tillkommer. Bensinfilter i aluminium med AN anslutningar, oanvänt med pappersfilter: 350:- http://www.backmarkracing.se/BranslefilterFuelFilter.htm Div AN 10 prylar, 2x koppling 90grader, 2x oljeretur för Garret turbo, 1x svetskoppling alu, 60cm stålomspunnen slang: 300:- Centrumkåpor för Pro Race fälgar, 56mm, nya: 100:- Biketronix växelindikator: 350:- Bromsvätskebehållare av MC typ, kan användas till tex ventilation av diff eller växellåda, 2st nya 1st med ventilationshål i locket: 100:- SÅLDA Chokevajer: 40:- Styrled 9/16, 14mm: 100:- SÅLD Wilwood bromsreduceringsventil, ny: 400:- SÅLD Bromsvätskebehållare med nivågivare, oanvänd men lite "garagedammig": 250:- Ford sierra låskolv till tändningslås, med 1st nyckel: 50:- Golf MK1 framblinkers, ej E-märkta, likadana som jag har på min bil: 100:-/paret Baklampor, båda för vä sida men man kan ju sätta den ena upp och ner tex på ett släp där detaljerna inte är så nog :-) 50:-/paret Backspeglar oanvända: 200:-/paret SÅLDA Bromsljus, LED: 30:-/st, 50:- för båda: "Instrumenthållare" för Sierra styrstång (kan säkert sättas på andra också), likadan som jag har i min bil: 300:- SÅLD Flex för 2" avgasrör, rostfri för svetsning: 200:- Citroen 2 CV framlyktor, likadan som jag har på min bil: 500:-/paret Bältesöglor med "klickbeslag" 8st: 50:-/st, 300:-/alla SÅLDA Svetshylsor till bältesmontering 7/16" 50x20mm 2st: 100:-/paret Sierra bromstrummor, ingen slitkant: 100:-/par Sierra medbringare, 2st fram 1st bak: 100:-/alla SÅLDA Sierra bromsok, behöver säkert en renovering: 150:-/paret Drivaxlar bak Sierra 4x4, bytes mot valfritt antal öl :-) (end avhämtning): SÅLDA Edited December 19, 2017 by Jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted December 19, 2017 Author Share Posted December 19, 2017 Ingen som behöver lite prylar inför Hjulhelgen? :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts