Eddy Posted September 6, 2004 Share Posted September 6, 2004 Äntligen är ni tillbaka :thumbup: Har haft svår abstinens i två dagar :wacko: Har tydligen drabbats av forumberoende ;) Men nu kan jag få min beskärda del av locostinfo som jag tydligen behöver för att funka som folk :wub: :prop: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted September 6, 2004 Share Posted September 6, 2004 Jag har ändå legat sjuk så jag var tvungen att avstå datorn ändå :D ...och bygget för den delen också :icon_angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted September 6, 2004 Author Share Posted September 6, 2004 Jag har ändå legat sjuk så jag var tvungen att avstå datorn ändå :D...och bygget för den delen också :icon_angry: Synd...hoppas du är frisk och kan dra igång för fullt igen :thumbup: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamikaze Posted September 7, 2004 Share Posted September 7, 2004 Äntligen är ni tillbaka :thumbup: Har haft svår abstinens i två dagar :wacko: Har tydligen drabbats av forumberoende ;) Men nu kan jag få min beskärda del av locostinfo som jag tydligen behöver för att funka som folk :wub: :prop: Eddy Ja, man har kännt sej som en treåring som har tappat bort mamma i affären :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted September 7, 2004 Share Posted September 7, 2004 Ja, man har kännt sej som en treåring som har tappat bort mamma i affären :D :D :D ....Den var bra ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted September 7, 2004 Share Posted September 7, 2004 Hej alla! Orkanen Frances släckte två domännamnsservrar som behövdes för att peka trafiken rätt. Nu verkar det fungera igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts