Andy Bjorn Posted November 1, 2017 Share Posted November 1, 2017 Säljer lite trevliga böcker, se bilden. Pris 200 kr/st + ev porto. Finns i Trollhättan. Mvh Anders 0700872272 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin W Posted November 2, 2017 Share Posted November 2, 2017 Säljer lite trevliga böcker, se bilden. Pris 200 kr/st + ev porto. Finns i Trollhättan. Mvh Anders 0700872272Hej AndersJag tar sfro boken och bygg kitcar boken.Sms'ar adress etc.Robin Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted November 2, 2017 Share Posted November 2, 2017 skulle någon ångra sig köar jag på SFRO , min är UR gammal kanske borde ha en nyare . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 Oj, här finns mycket att botanisera bland! Jag är intresserad av de fyra vänstra i övre raden samt "Lotus Caterham seven and the R500" i nedre raden. Det är inte så att du är i GBG någon dag så man kunde få titta på dem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin W Posted November 6, 2017 Share Posted November 6, 2017 Hej AndersJag tar sfro boken och bygg kitcar boken.Sms'ar adress etc.Robin Skickat från min SM-G920F via TapatalkHej Böckerna ankom idag. Väldigt fint skick. Konstaterar att de inte varit med i garaget Robin Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts