martin_ts Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Hej! Är det någon som har en brotch för Austin maxi kulled fortfarande? Vill köpa eller låna. Vet att ämnet varit uppe några gånger för länge sedan. Som jag förstår bör den vara 1:8 stigning eller 7.15 grader. Finns att beställa från USA för ca 100dollar vet jag :-) letar efter ett billigare alternativ. /Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Jag har en som passar, men vill inte lämna den ifrån mig. Du kan väl ta med spindlarna och komma till Vara? /bengt 070-5430023 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin_ts Posted May 8, 2017 Author Share Posted May 8, 2017 Tack Bengt för hjälpen med spindlarna och det trevliga studiebesöket!! Kul att se en bil med nästan samma komponenter som min fast i ett mkt senare skede i bygget! /Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts