ellac Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 Hej Är det bara jag som får felmeddelande när jag försöker ladda upp en bild ? Har varit så i 2 dgr. Väljer bild som vanligt men i slutet av uppladdningen kommer ett felmeddelanden och det går ej att slutföra uppladdning . /Carl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Verkar funka. Skall kolla inställningen. Tänk dock på att varje användare har runt max 50 MB (har jag för mig). Skall kolla upp detta också. Oftast är det bättre att ha bilderna på ett annat ställe och länka in dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Har ändrat lite.. Varje användare har 100 MB att spara filer på sitt konto och varje fil kan vara upp till 5 MB. Du kan kontrollera hur mycket du använder på http://forum.locostsweden.se/index.php?/attachments/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellac Posted January 13, 2017 Author Share Posted January 13, 2017 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts