PeerO Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Vil önska er all en God Hjul ! Någon stans på pacific Latitud och longitud N 26 46.4' W 123 33,8' Min tid 21:000 Ha en trevlig hel och ett Got Slut på 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 DetsammaSkickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 God Jul (lite sent)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerO Posted December 26, 2016 Author Share Posted December 26, 2016 Tack Gott om tid kvar, Julen varar ju ända till Påsk. Där efter så for vi ju fira mera på egna Hjul ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swe7 Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 Lite sent här med så då säger jag Gott Nytt År. Så får vi träffas och snacka och skruva lite när du kommer hem. Då ska du ju få tid till det hoppas jag. Ha de gött /Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerO Posted December 26, 2016 Author Share Posted December 26, 2016 Man kan inte kompencera med att ta ut något i förskot. Det är ju först nästa år som är nytt. ja ja jag är som jag är.? Lite har det hunnits med. Skulle varit bild här. Sateliten är för trög idag. Jo det skall bli gött att övergå till fas 3 i livet, Nu kommer värmen, Panama canalen den 1/1 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts