pixbo Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Hej,jag behöver ha nya BÄTTRE bussningar till mina GTS-dämpare.De som satt innan är ju gjorda av modellera,typ. Nån som vet nåt bra som passar? mvh pixbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lozec Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 www.kontima.se mvh //Bernt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Ta kontakt med GTS och förklara att du inte är nöjd med kvaliteten. Enligt grabbarna på locostbuilders ska han vara noga med kvaliteten. Då ska han ju också leva upp till det. Jag lovar att jag kommer att kolla mina dämpare när jag hämtar dom i helgen :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 www.kontima.semvh //Bernt Fick detta tipset igår - ser ut att finnas riktigt trevliga bussningar där! Är det någon som vet ungefär vad bussningarna därifrån kostar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lozec Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Jag köpte en modell som heter WK16 30 30-1 till bärarmarna bak (12 mm innerdiameter, 30mm ytterdiameter), de kostade 46:-/st +moms och frakt. Tycker dock att detta borde ersättas av leverantören, blir ju en del kronor att köpa 8 st för att få dämparna OK. mvh //Bernt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezroller Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 Tyckte det såg som att de har uniballs. :D Nån som e kompetent att avgöra vad det e de säljer å kvalisorten på dem? Sorter som passar för locost bygge? Jag förmodar att man ofta vill ha uniballs som har hyfsat lång gänga så man har lite juster-mån? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 Deras kvalitet är på topp och likaså servicen :thumbup: och dom har det mesta din bil kan behöva i ledväg... Finns olika kvaliteter på lederna och det är upp till plånboken att bestämma... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerraCvh Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Hej Har köpt från SuperFlex gjorda för coilovers (95shore) kostade 483kr för 8st inkl frakt från England. Har bytt en på mina Nitron passar kalas (tyvärr röda). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts