Jocke4U Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 En liten undersökning om du använder Tapatalk till nya forumet eller om du nu kör den mobilanpassade webversionen. Svara ovan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quintus Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 TaptalkSkickat från min SM-G900F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerO Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 Hopsan Fins det en specielt mobilanpassad webversion också? Eller är det samma som forum.locostsweden.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 kan någon ge för och nackdlear med tapatalk ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted November 21, 2016 Author Share Posted November 21, 2016 4 timmar sedan, PeerO sade: Fins det en specielt mobilanpassad webversion också? Eller är det samma som forum.locostsweden.se Det är samma URL, den nya versionen av forumet är mycket bättre för mobiler än tidigare version. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted November 21, 2016 Author Share Posted November 21, 2016 1 timme sedan, LUPUS sade: kan någon ge för och nackdlear med tapatalk ? Fördel är väl att man kan eventuellt följa fler forum i samma app. Dock kommer Apple att införa restriktioner som kanske gör att Tapatalk inte funkar med LocostSweden såvida vi inte möjliggör HTTPS och SSL certifikat (kostnad). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 Tur att man har Samsung med Android då ! Skickat från min SM-G930F via Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted November 21, 2016 Author Share Posted November 21, 2016 1 timme sedan, vedde sade: Tur att man har Samsung med Android då ! Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Japp, samma här :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janke5 Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Taptalk ska kolla in mobilsidanSkickat från min hammer_S via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts