devil-79 Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 (edited) Köpte mej en färdig super seven som jag nu håller på att bygga om? Byggdes och färdigställdes för gata (reggad och besiktigad) av en i Göteborg för ca 10år sedan och sjuan har gått ca1000mil med denna upphängning. Jag körde lite med den innan den revs ner och den gick väldigt fint med dessa saker. Känner inga glapp i lederna men det var någon gummidamask som spruckit såg jag. Det som ingår är för både höger och vänster sida: Övre À-arm med transit led för camber justering, inga "inre" bussningar sitter i. Undre À-arm. Inga "inre" bussningar sitter i. Ford taunus spindlar Ford taunus skivor Ford taunus hubbar med 5/108 bultmönster Ford taunus bromsok Pris 1000kr eller vettigt bud Kan skickas men bäst pris om det hämtas. Delarna finns i 360 13 Urshult ca 4 mil söder om Växjö Vid frågor eller bud maila till ola.johansson79@hotmail.com Edited October 24, 2016 by devil-79 Quote
devil-79 Posted October 6, 2016 Author Posted October 6, 2016 (edited) Nu med pris men buda om det inte passar. Edited October 11, 2016 by devil-79 Quote
devil-79 Posted October 11, 2016 Author Posted October 11, 2016 Nu med pris men buda om det inte passar. Quote
Recommended Posts