Sjöholm Posted February 20, 2016 Share Posted February 20, 2016 (edited) Hej! Ny här. Fråga: går det någon besiktigad 7:a med diesel i detta avlånga land? Edited February 20, 2016 by Sjöholm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjöholm Posted February 20, 2016 Author Share Posted February 20, 2016 Har börjat lite på en ram & skaffat en 320d som jag tror kan bli trevlig. Även en e39 bakvagn Någon som har erfarenhet av det? Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klingan75 Posted February 20, 2016 Share Posted February 20, 2016 Har du tagit kontakt med någon från SFRO? Jag vill minnas från bygghandboken att de inte är vidare förtjusta i diesel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjöholm Posted February 20, 2016 Author Share Posted February 20, 2016 Jasså? Det låter konstigt. Får jag nog kolla närmare på. Kan inte se varför det skulle vara ett problem. Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjöholm Posted February 20, 2016 Author Share Posted February 20, 2016 3 § Amatörbyggd bil med dieselmotordrift av 1980 eller senare års modell får istället för kraven enligt 3 och 4 §§ förordningen (2001:1085) om motorfordons avgasrening uppfylla Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjöholm Posted February 20, 2016 Author Share Posted February 20, 2016 (edited) Det va tur de.. har kommit en bit nämligen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Edited February 20, 2016 by Sjöholm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts