devil-79 Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Tänkte kolla intresset för min fram och back växellåda från quaife art: QBE35G . Riktigt bra saker med kvalitet =dyrt. Med denna kopplad på kardanen så får man seriös back. Otroligt lite friktion framåt, känns som ett stödlager ungefär. För all info kolla quaife hemsidan. 4500kr eller 4800kr med frakt. Fick inte med bild men ska försöka igen. Skulle byggt i R1 motor i min sjua men har nu bestämt mej för att behålla min c20xe istället. Finns även en R1 motor 2005 med kabelstam och spjällhus, den motorn har varit omkull och är skadad utvändigt. Ingen Box. Gärna sms eller mail. ola.johansson79@hotmail.com 0706791540 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devil-79 Posted January 6, 2016 Author Share Posted January 6, 2016 Såld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devil-79 Posted January 11, 2016 Author Share Posted January 11, 2016 Både quaife och r1 motor är sålt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts